.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در خلاف گویی آقای رحیمی شکی نیست

عدالت وقتی معنا پیدا می‎کند که قانون بدون تبعیض نسبت به همه، چه صاحبان حق و چه متهمان اجرا شود که این کار باعث تقویت نظام خواهد شد؛ زیرا معلوم می‎شود در نظام اسلامی ضعیف و قوی در برابر قانون یکسان هستند.

به گزارش خبرنگار تابناک احمد توکلی در گفت و گو با «پنجره »، ضمن بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: در پرونده استفاده از شرکت بیمه، اتهاماتی متوجه معاون اول رییس‎جمهوری است که الحمدالله قوه قضاییه پس از تکمیل پرونده می‎خواهد سراغش برود. این وظیفه قوه قضاییه است اگر غیر از این اقدام کند در واقع به خدا و خلق خدا مدیون است.

توکلی با بیان اینکه من تحت فشار نبودم اما قوه قضاییه تحت فشار بود که به وظیفه‌اش عمل نکند ولی قوه قضاییه به وظیفه خود عمل می‎کند، اظهار داشت: در خلاف گویی آقای رحیمی که شکی نیست، درسایت الف متهمش کردیم و آقای نادران هم اسنادش را به دادگاه داد، ما هم تعقیب شدیم ولی محکوم نشدیم و قرار منع تعقیب برای ما صادر شد.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم با بیان اینکه مستنداتی داریم که رحیمی اسناد را با عنوان دکتر امضا کرده است، گفت: آقای رحیمی وقتی رییس واحد جنوب دانشگاه آزاد بود و هنگامی که رییس دیوان محاسبات بود به‎عنوان دکتر محمدرضا رحیمی امضا می‎کرد. در حالی‌که مدرک دکترا نداشته است. اسناد را ارائه دادم اما وی نتوانست دکترایی! ارائه کند. قاضی نیز قرار منع تعقیب صادر کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رد این شائبه که پرداختن به موضوع رحیمی در زمان هدفمند کردن یارانه‎‎ها باعث تضعیف دولت می‎شود، گفت: اگر آقای رییس‎جمهوری از عدالت می‎گوید، عدالت به این است که قانون نسبت به همه یکسان اجرا شود. همه در برابر قانون طبق قانون اساسی با هم برابرند. معاون اول هم باید به دادگاه برود و از خود دفاع کند، ممکن است دلایلش کافی باشد، در نتیجه مبرا خواهد شد، این موضوع باعث قدرت نظام و تقویت قدرت دولت خواهد شد. اگر معلوم شد اتهامات به ایشان وارد است و ایشان مجرم است، باید عزل و مجازات شود، از این منظر هم موضوع، باعث تقویت نظام خواهد شد؛ زیرا معلوم می‎شود در نظام اسلامی ضعیف و قوی در برابر قانون یکسان هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.402 seconds.